måndag 13 april 2009

Hos päronen

Så nu har vi kommit hem från mina föräldrar, vi var där i 5 dagar över påsken. Dottern har fått vara ute en massa på gården och lekt med kusin och djur. Underbart väder i alla dagar så man har suttit och lapat sol och druckit saft i massor. Kameran har jag försökt att ha med mig och det blev några jättebra bilder som fastnade som kommer att bevaras på LO's. Men även så känner jag av att nu börjar helvetet med pollenallergi, jiippii, nope inte ett dugg.

På vägen hem svängde vi in hos syrran, det var så skönt att träffa henne det blir ju inte så ofta med 20mil mellan oss tyvärr.

Nu ska vi försöka att städa lite, men man känner sig helt mentalt slutkörd efter en intensiv helg och det märks på dottern som hela morgonen mest legat i sin säng och läst böcker och slappat.

Ha dé bra

2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Aha! Du hittade mig!! :D Jepp, det blev lite shoppat på mässan, och än har jag lite pengar kvar, så vi får se om jag känner sug efter mer saker imorgon. ;)

Ha det gott och fortsatt fin helg!
/ Tettiz (Jeanette)

emmy sa...

Hej!
Ja visst är det kul med vaxxisarna!! Hoppas du ska slippa huvudvärken nu! pyssla ska ju vara roligt! :)
Här hittar du tjejerna:
http://www.funkykits.co.uk/catalog/index.php?cPath=47_55

kramkram